HTML

Élet Magyarországon kívül...

Nem boldogultam itthon, kilátástalannak tűnt a helyzetem. Hát léptem...

Friss topikok

Címkék

Archívum

3. Elhatározás

2011.12.30. 12:47 wándor

Nem volt mit tenni fel kellett mondanom az albérletem, túl kellett adnom az értékesebb dolgaimon és hazaköltöztem szüleimhez. 13év után. Katasztrófa. Folyamatosan azon járt az eszem mit tegyek hogy kilábaljak ebből a szörnyű nagy kráterből, mert ez már nem gödör. Szüleimmel beszélgettem. Sajnáltak. Nem kérek a sajnálatból! Ötleteket kérek! Ekkor anyukám így szólt: -De, te tanultál idegen nyelveket, és jó szakember vagy!
-Menj, láss világot!
Először elmosolyodtam. Azután egyre reálisabbnak tűnt a gondolat. Másnap reggel úgy ébredtem: Egy héten belül indulok!

De hová is???
 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://wandor1.blog.hu/api/trackback/id/tr893506770

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása