HTML

Élet Magyarországon kívül...

Nem boldogultam itthon, kilátástalannak tűnt a helyzetem. Hát léptem...

Friss topikok

Címkék

Archívum

2. A bukás

2011.12.30. 12:39 wándor

Elértük a 2008-as évet. Körbetartozások. Pénzügyi válság. A jól menő cégből pillanatok alatt egy csődhalmaz lett, belőlem egy adóssággal küzdő nincstelen senki. Ekkor sem adtam fel alkalmazottként dolgoztam tovább minimálbérért és kis albérletemben próbáltam túlélni a holnapot. Ekkor olyan dolog következett be amit rémálmaimban sem gondoltam volna. Nem kaptam fizetést. Ígéret volt. Következő hónapban sem kaptam. A harmadikban sem, ekkor már ígéret sem volt. A főbérlőm háborgott (joggal). Mit is tegyek most???

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://wandor1.blog.hu/api/trackback/id/tr543506763

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása